Ladataan Tapahtumat

tammikuu 2018

MUUMIMUSEO, TAMPERE-TALO

13.1.2018klo 10:00

Isovanhemmat, vanhemmat, lapset ja lapsenlapset, siskot ja veljet, hyvät ystävät, tämä retki on teille kaikille. Lähtö klo 10.00, opiston edestä, Helsinginkatu 26. Opastettu / suunniteltu näyttelykierros aikuisille ja lapsenmielisille. Museolipun jokainen ostaa itse (aikuiset. 12,00 € lapset 4-17v 6,00 €). Perhelippu 30 €. Museokortilla maksuton sisäänpääsy. Retken hinta jäsen 50 € / 55 € ei jäsen myös lapsilta. Näyttelyyn voi orientoitua lukemalla Tove Janssonin Muumilaakson marraskuu aina Muumipeikko ja pyrstötähti kirjaan saakka. Ilmoittautumiset ja maksut 2.1.2018 mennessä. Erikoisruokavaliot otetaan huomioon,…

helmikuu 2018

TUTUSTUMINEN EDUSKUNTAAN

21.2.2018klo 11:45 - 22.2.2018klo 11:45

Kokoontuminen klo 11.45 Eduskuntatalon oikean puoleisella vierailuovella. Hinta 2 €, kerätään paikan päällä. (Viite 8772) Matti Huttunen, 040 832 4302 mk.huttunen@pp.inet.fi

+ Export Events

Ilmoittautuminen ja ohjeet
Muista ilmoittautua ensin ja maksa retki vasta sitten, kun tiedät että mahdut mukaan. Sitovat ilmoittautumiset retken yhteydessä mainitulle retken vetäjälle tai lipunmyynnissä.

Teatterimatkojen ja konserttien maksut tulee maksaa 5 ja muut 4 viikkoa ennen tapahtumaa. Lipunmyynti tiistaisin opistolla, Helsinginkatu 26, 2. krs kahvio klo 16.00 -17.00. Maksu maksetaan käteisenä ja tasarahalla. Lipunmyyntiä pidetään ala-aulassa kahvion ollessa suljettuna.

Ilmoittautuessa on annettava kaikkien lähtijöiden nimet ja puhelinnumerot. Jos maksaja on muu kuin retkelle lähtijä, siitä on ilmoitettava ennen maksua matkanvetäjälle.

Suosittelemme ilmoittautumista sähköpostilla ja maksua vahvistusviestin jälkeen suoraan tilille:

Tili: FI94 8000 1901 2344 77
Maksun saaja: HTO Retkeily.

Käytä maksaessasi retken viitenumeroa. Laita vielä viestiosaan retken nimi ja oma nimesi. Jos maksaja on henkilö, joka ei ole retkelle lähtijä, niin siitä on ehdottomasti ilmoitettava retken vetäjälle erikseen.

HUOM.! Hintoihin ei sisälly matkavakuutusta. Noudatamme lainmukaisia peruutusehtoja. Retkille, joissa on ruokailu, tulee ilmoittautumisen yhteydessä kertoa mahdollinen allergia ym.

Tule mukaan retkeilytoimikuntaan!

Ilmoittaudu retkeilytoimikunnan sähköpostilistalle lähettämällä viesti osoitteeseen sipsukoponen@hotmail.com, niin saat ajankohtaista tietoa ja uuden retkiohjelman sen ilmestyessä.

Lähtemällä aktiiviksi retkeilytoimikuntaan pääset mukaan suunnittelemaan ja halutessasi vetämään retkiä.

Liity opistolaisyhdistyksen jäseneksi ja saa alennusta retkistä

Yhdistyksen jäseniksi voivat liittyä kaikki työväenopiston opiskelijat. Jäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus. Jäsenyys on maksuton.

Jäsenkortilla saa alennusta yli 50 euroa maksavista retkistä, alennus on 5 euroa. Tutustu myös muihin jäsenetuihin.

Jäsenkortteja saa opiston toimistoista ja Helsinginkadun opistotalon Oppiskahviosta sekä ala-aulasta.
Jäseneksi voit myös liittyä täyttämällä tämän kaavakkeen.